יום שני, 17 במאי 2010


כשהתחתנתי הבטחתי לעצמי, שזו הפעם הראשונה והאחרונה, שאני אלבש לבן.
טעות.

לאחרונה חידדו אצלנו את נהלי לבישת "מדי הייצוג" שלנו הפיזיותרפיסטים, כיוון שלא כולנו היינו הולכים באופן קבוע עם ה -ספק חולצה, ספק חלוק, ספק כתונת משוגעים, ספק שיד מעצב היתה מעורבת כאן- הלבנים שלנו, עם הלוגו היפה של מכבי. (פטריוטיות על הבוקר...) מרביתנו, כשלא הלכנו עם חלוקים, היינו עם חולצות לבנות, אך מאז שאני מסתובבת עם השק הלבן, אני נתקלת בכל מיני תקריות מוזרות, להלן אחת טרייה משבוע שעבר.
יושב מולי מטופל שנמצא אצלנו (בטיפול אצל פיזיותרפיסט אחר) מספר חודשים רב יחסית. הוא כבר מכיר אותי, ומחכה שאקבע לו תור המשך.
השיחה התנהלה כך:
-"אז מה את בעצם? אחות מוסמכת?"
-"אתה צוחק איתי, נכון?" (עניתי בחיוך!). "מה זאת אומרת? אני פיזיותרפיסטית"
-"אהה באמת? איזה יופי! מתי את מסיימת את הלימודים?"
-"ב-2006" (כבר לא חייכתי)
-"אהה, את ממש ממש פיזיותרפיסטית?!, נהדר! ראיתי אתכם מעבירים כאן ידע ושואלים אחד את השני שאלות, וחשבתי שאת עוד לומדת"
למעשה רציתי להשיב לו: לא נכון, חשבת שאני אחות מוסמכת. אבל השבתי:
-"כן, ככה אנחנו עובדים כאן- ביחד" ואספתי את שברי כבוד המקצוע שלי מחדש...

אם כך, לבן אני כבר לא אלבש רק בחתונה, אבל לטובת מי שעוד מתהדר בלבוש הצחור החגיגי לכבוד חג השבועות, אני רוצה להקדיש מתכון לבן וטעים במיוחד.
ובהזדמנות הזו אני מזמינה את כולכם לחגוג חג שבועות קיבוצי ולהבין את משמעותו האמיתית של החג.

פשטידת אטריות וברוקולי ביוגורט !

מצרכים:
חצי חבילת פסטה מבושלת
חצי חבילת ברוקולי קפוא
3 גביעי יוגורט לבן 3% שומן
גביע גבינה לבנה או קוטג' 5%
3 ביצים
2 כפות מיונז
תבלינים - לפי הטעם (רק מלח ופלפל)
2 כפות פירורי לחם
תבנית פיירקס בינונית / או חד פעמית
גבינה צהובה - אופציה.

הכנה:
מחממים תנור לחום בינוני-גבוה- 190 מעלות בערך.
את הברוקולי אפשר לחלוט במים רותחים (אפילו באלו של הפסטה) למשך כדקה ולסנן. אני למדתי שאם אין זמן - מכניסים אותו קפוא לתערובת הפשטידה, וגם כך היא טעימה להפליא.
מבשלים את הפסטה (חצי חבילה) ומניחים במסננת.
בקערה מערבבים היטב: ביצים ומיונז, ואחרי שהתערובת קטיפתית ואוורירית מעט, מוסיפים בהדרגה ובעדינות יוגורט וגבינה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
אל התערובת בקערה מכניסים את הברוקולי והאיטריות ומערבבים .
משמנים את התבנית במעט שמן, ומפזרים את פירורי הלחם בתחתית בצורה אחידה.
מוזגים את כל התערובת לתוך התבנית ואופים כ35 דקות - עד שהפשטידה יציבה.
אופציה - לפזר גבינה צהובה למעלה אחרי 15 דקות אפייה.
בתאבון.

חג שבועות שמח !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רציתי להגיד ש...