יום שבת, 18 באוקטובר 2008

חמין.

"שבת בבוקר יום יפה"
באמת יפה! 25 מעלות בחוץ, שמים בהירים והמון ירוק.

המשימה: ניקיון החצר / גינה, ניקוש עשבים, גיזום, ו'הפיכת' האדמה .
(מין: "הכן חצרך לחורף")

היעד: סיום עד שעות החשיכה
(לא זה לא סימן לזה שיש לי גינה גדולה)

המבצעים: בן זוגי שיחיה ואני
בעיות אפשריות : חמין.

למי, שכמוני, לא רגיל לאכול חמין בכל שבת, או חג, או הזמן הזה שבו אוכלים חמין, אכילת היציקה המסורתית הזו מהווה מכשול אמיתי בדרך ל... חיים נורמליים?
אני עומדת עכשיו לפני צלחת עמוסה בכל טוב: בשר בקר, חתיכות חזה עוף, תפוחי אדמה, בטטות, ראש שום, קטניות למכביר ועוד כל מיני דברים טובים שמרכיבים את העיסה החומה המהבילה הזו. החמין מריח מדהים (כבר מ01:00 בלילה, אגב), ריח מתקתק ומשכר של תבליני חורף: דבש, קינמון, פלפל שחור ופפריקה מתוקה, מתערבבים עם זנגביל חם וחליטת פירות שמימיה מצאו את דרכם גם לתוך החמין הזה (תנסו, מומלץ!).
אבל אני לא מסוגלת לאכול! אני יודעת שברגע שאוכל את החמין, כל מה שארצה הוא לשקוע לתוך שנת חורף (או לפחות צהריים) ארוכה ארוכה ומתוקה, אח... א ב ל ! הגינה! ההבטחה! החורף... ה... אוי אוי קשה.
תגידו: "צרות של עשירים", אני יודעת. אבל חשבון הבנק הגירעוני שלי, והחור הגדול המתהווה בכיס, יעידו, שצרות החמין חובקות עם שלם, ללא הבדל גזע, מין או מעמד כלכלי...

שבת שלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רציתי להגיד ש...